Wednesday 17 October 2012

Kali Pertama aka First Time ^_^

Assalamualaikum...

Syukur alhamdulillah..
Masih diberi kesempatan utk terus hidup di muka bumi ini..
Peluang untuk membaiki diri,peluang untuk memohon keampunan dari kesalahan, & peluang yang seharusnya kita gunakan sebaiknya.
Yaa..aku masih lagi seorang isteri & mama kepada seorang puteri kesayangan ku..
Jujur aku katakan, aku bahagia disamping mereka..
Walaupun hidup kami serba sederhana, x pernah sedetik pun aku merasai kekurangannya..
Aku bahagia disampingmu sayang...

Dan ini tazkirah yang memberi makna yg mendalam untuk ku..


"Dan ketika kita sedang bersedih dan hidup dalam kesusahan,
Tersenyum dan berterima kasihlah kepada Tuhan bahawa kita masih hidup !"


Aggaplah kesedihan dan kesusahan yang kita hadapi itu adalah ujian untuk kita menambah ketakwaan.Dan sesukar mana pun yang kita tanggung kena redha.Kerana Allah tidak akan menguji kita dengan dugaan yang berat jika kita tidak mampu menanggungnya.


MOTIF : POST PERTAMA SEBAGAI BLOGGER YG BARU NAK BERTATIH (^_*)

No comments:

Post a Comment